Wolfteam Hile 1 Mart 2014 Wall Hack Hilesi

Etiketler :


Wolfteam Hile 1 Mart 2014 Wall Hack Hilesi
Wolfteam Hile 1 Mart 2014 Wall Hack Hilesi

Wolfteam Wall Hack hilesi kullanmak isteyen arkadaşlarımız için
bu yazımızda Wolfteam Wall Hack yani Duvar Hilesi paylaşacağız.



Wolfteam Hile 1 Mart 2014 Wall Hack Hilesi - Hile Kullanımı

1- Hile klasörünü indirin ve dosyaları masa üstüne çıkarın.

2- Masa üstüne çıkan dosyalardan "GCAeria.asi" dosyasını 
oyunun kurulu olduğu dizine atın.

3- Ardından Wolfteam oyununa giriş yapın. Oyuna girişte
bir hata gelecektir o hataya karışmadan oyuna girin.

4- Oyuna girdikten sonra hileyi açın ve sorunsuz kullanın.

Not: Aşağıda ki video eskidir ama kullanımı aynı olduğu için
videoyu paylaştık. Kullanımı bilmeyenler izlesinler.



Wolfteam Hile 1 Mart 2014 Wall Hack Hilesi - Videolu Anlatım





[Tıkla İndir - Wolfteam Wall Hack Hilesi]

Şifre / Password: www.myhile.com

[Virüs Taraması - Hile Dosyası]



Wolfteam Hile 1 Mart 2014 Wall Hack Hilesi indirmek icin tiklayiniz

28 yorum:

  1. abi bnde oyun atıyo bazen çalışmayı durdurdu diyo neden olabilir işletim sistemi windows 8 64 bit

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde win8 64 bit ama çalışmıyor oyuna hiç girmiyor hatta

      Sil
  2. bide virüs koymasanız içine :D

    YanıtlaSil
  3. videonun linkini atarmısın bn izleyemiyorum

    YanıtlaSil
  4. bilader ben indiriyorum wall hack not defteri geliyor kaç gündür dedinoyurm bi ytardım edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeş o winrar yaz indir bendede öle oluyordu sonra indirdim oldu bende kaç gündür not defteri iniyordu

      Sil
  5. bilader ben açtım hileyi :D vinrar indirip ama nedense o kadrşin kesip yapıştırdıgı dosyayı bulamadım :D yardımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin indirdiğiniz klasörde "GCAeria.asi" dosyası tek olacak. Onu Wolfteam oyunun kurulu olduğu yere atmanız yeterli olacaktır. Wall Hack hilesi kullanımı devamı için yazıyı takip edin.

      Sil
    2. KARDEŞ BEN ATTIM DOSYAYI HATA FELAN VERMEDİ HİLE OLMUYO

      Sil
    3. bu sadece wall mı bide ben utoreent den indirmiştim sadece kurulum yöneticisi var nereyeyapıştırcam ?

      Sil
  6. bu sadece wall mı

    YanıtlaSil
  7. Eywala kardeşim büyüksün Hile 01.03.2014 denedım calısıyor banda yemıyor hllllllllllllllllllllllllll

    YanıtlaSil
  8. Kardeş ben esnini yaptığın giib yaptım amam apex ban diyor bypass kulansam sorun çözülürmü

    YanıtlaSil
  9. win 7 64 bit çalışıyor

    YanıtlaSil
  10. cooook saol admin oldu coook saol

    YanıtlaSil
  11. Win 8.1 64 bit çalışmıyor oyun duruyor

    YanıtlaSil
  12. win 7 32 ama calısmıyor hile direk atıyor oyuna girince

    YanıtlaSil
  13. bende girmiyo bi program istiyo ne programı o bi yardımcı olun lütfen !!!!! kurunca mobogenie diye bi program kuruyo lütfen yardım !!!!

    YanıtlaSil
  14. kardeş benimki oluyo wndws 7 hata gelio ellmiyorum ama oyuna girmiyo ben hataya bakıyom hata bana nolacak

    YanıtlaSil
  15. Admin ben giriyorum apex atışı diyor atıyor

    YanıtlaSil
  16. Admin ben giriyorm apex atışı diyor atıyor napmalıyım ?

    YanıtlaSil